сряда, 18 април 2012 г.

Най-красивото лале

Много се радвам, че малкия ми син винаги ми подарява цвете, което е намерил и му е харесало, като и го е подредил сред листа по красив начин. Честно казано не обичам да се късат цветята, но ми харесва настройката му - да вижда красивото и да ми доставя наслада.


Ето предпоследното цвете, което ми подари - не съм виждала толкова красиво и голямо лале! Искрящо жълто и поне 10 сантиметра дължина на чашката! Когато ми го подари, 6-те листа бяха подредени в два идеални триъгълника!

След като цветето стоя свежо няколко дни, вчера то ...умря и ето как изглеждаше дръжката му във водата!


Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop