събота, 15 септември 2012 г.

Дърво на стената/ Tree on the Wall

Ами "умря циганката" и аз направих този блог, хем да мога да си пазя всички идеи, хем да се похваля за това-онова, което съм направила. Знам че не всичко е кой знае колко добро, но съм такъв човек, че от голяма част от нещата, правя само по 1 брой - колкото да се пробвам и да видя мога ли, бива ли ме и колко ме влече. И след това да си знам, че мога, ако потрябва. 
Обичам "да си изцапам" ръцете, дето се казва.
Та какво още обичам - етажерки :)) Етажерки, да...У нас постоянно липсва място за какво ли не, постоянно събираме най-различни неща и сме затрупани от тях, а те все (ще) ни трябват...И правим етажерки, постоянно.
Обичам и да размествам положението на мебелите, където живея - всяка подредба си "изживява" смисъла и трябва да бъде променена. После винаги става по-уютно, красиво и не знам как, но по-просторно!
Така и направих - разместих частта на стаята на Камал и се получи нещо много хубаво. 
След това му измайсторих едни етажерки, които много харесвах отдавна и сега направих място за тях :)))
Етажерки от клоните на едно дърво, което изработих в крачка от лист самозалепваща хартия - струваше 3.50 лева за 2 метра дълъг лист и 0.45м широк. Стигна ми идеално - налепих накрая сума ти клончета.
Поставих и един часовник, който е познат на някои посетители на блога - иразботих го предишната зима - атрактивен, топъл и светъл.
Получи се това:






Тези дни ще направим есенна премяна на дървото, после - някаква друга за зимата, пролетна за пролетта иншаАллах, лятна - за лятото и ...т.н

Ще сложим и някое бухалче, някоя и друга птичка - каквото Камал реши (или аз)...

Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop