събота, 21 януари 2017 г.

Ръкавици без пръсти / Fingerless gloves

Както винаги водена от максимата, че с пари всеки може, аз се старая да намирам приложение на иначе вече неизползваеми неща, да правя "от нищо - нещо", да давам "втори шанс" за живот на остарели или на приготвени за изхвърляне вещи...
И преди бях споменавала, че покрай моите идейки, домът ни прилича на склад от чакащи реда си неща.
Понякога не довършвам всяко започнато нещо и не всичко публикувам или снимам, макар че има доста интересни идеи. Но, надявам се да довърша повечето и да ви ги покажа - в крайна сметка е добре да се споделя опита и да се помага поне с идея или съвет.
Парите никога не стигат и когато можем да се доверим на въорбажението и уменията си, е къде-къде по-добре. 
Та така вчера от една моя жилетка, която ми изплетоха преди 6-7 години в Сърница и беше носена дълго - от мен и после от големия ми син на неговия ЛАРП, я разших и какво направих - иначе като дълга дреха вече си беше пенсионирана.
Горната част засега оставих на къса жилетка - може да я префасонирам, не съм решила все още.
От долната част си направих ръкавици без пръсти, които наплетох на 1 кука по края.
Има още останала част, която първоначално мислех да си направя на шал - яка, но после ми дойде идея за чанта - така че и тук ще реша и като изработя, каквото съм решила, ще пиша пак и ще снимам :)






Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярни публикации

I've been featured on:

I've been featured on:
Oombawka Design
Featured Five Club
Stitch It Up Link Party
2 Crochet Hooks
EyeLoveKnots
featured button
Oombawka Design
Be A Crafter xD
Creative Crochet Workshop